joi, 19 august 2010

O noua incercare

In vremurile in care toata lumea se desparte si se cearta,in vremurile in care ceilalti isi traiesc vacantele din plin,iar tu simti ca mori uitandu-te de 10 mii de ori la Nunta de piatra ca sa scoti o analiza decenta dintr-un film urat, iti aduci aminte de carti si de filme pe care le gustai putin cate putin,cu sufletul.
Pentru multi montajul e o chestie de tehnica. Alegi cadrele inteligent,le combini cu ambiante,zgomote si putina muzica si gata, BANG!!! Abia dupa 3 ani inteleg de ce li se pare unora atat de usor.
Daca anul trecut m-am chinuit cu Morometii:)) si cu Iona, anul asta mi-am pregatit o selectie de texte pe placul meu. Daca anul asta nu-mi iese, inseamna ca nu e locul meu aici,ca trebuie sa-mi iau zborul cu o camera si sa ma alatur prietenilor mei,oricare si oriunde ar fi acestia.
Tacerea care va urma nu va fi atat de lunga:)).Sa ma asteptati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu